miercuri, 4 ianuarie 2012

Au trecut si sarbatorile ...

N-am avut zapada dar sarbatorile au fost frumoase. Nici nu au cum sa nu fie frumoase cand le petreci alaturi de cei dragi :)

Am pregatit cadouri, pe care le-am facut cu mult drag si de care sunt foarte mandra :D

In primul rand, un colier deosebit, lucrat manual in totalitate, inclusiv frunzulita modelata din argint cu puritate 99.9%. Am vrut sa vorbeasca despre caldura pe care iarna o aduce in suflete, despre bucurie si lumina. De data aceasta... a adus caldura si afara, deci am fost foarte convingatoare :D




Un jurnal in tonuri de cupru si auriu puse in valoare de un albastru intens, pregatit sa pastreze toate ideile bune si sa le vada transformate in bijuterii minunate de Cata :




Cineva spunea ca fiecare om are un dracusor si un ingeras care ii soptesc sfaturi bune sau mai putin bune ... Iata jumatate din acest duo :D (sunt foarte mandra pentru ca in sfarsit are fata facuta asa cum trebuie - evident, fara molduri, sabloane, forme...)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.