marți, 5 octombrie 2010

Impresii ILoveHandmade 2-3 oct.

Toamna si-a spus cuvantul din plin la targul acesta. Sambata am tremurat insa am reusit (zic eu) sa imi pastrez zambetul pe buze si sa facem o primire calda cumparatorilor :) Din fericire, Cata nu era asa inghetata ca mine :)

Am observat si o dezmorteala a vizitatorilor - desi au fost si unii care au trecut fara sa se uite intr-o parte sau alta, au fost destui care s-au oprit, au admirat, au cumparat...

Duminica ploaia a speriat pe unii dintre expozanti dar din fericire n-a durat decat putin. A fost un targ reusit, am admirat o multime de lucrusoare frumoase, de la hainutele superbe ale Adrianei (mi- ramas gandul la rochita cu para :) ), la bijuteriile din sarma cu pietre semipretioase de la Greta bijoux , brose din argila polimerica, magneti de frigider cu texte haioase, decoratiuni superbe realizate din hartie de Casuta de hartie (masuta inca mi-a ramas in minte :) ), am admirat din nou bijuteriile deosebite si casetutele Andreei, bijuteriile dantelate ale Buburuzei cu ghetute, si o multime de alte lucrusoare frumoase :)

Standul nostru:

2 comentarii:

  1. Si eu am amintiri frumoase de la targ, desi de cealalta parte a baricadei:)...Am (re)cunoscut si admirat o zanutza dragalasa, talentata, sensibila si plina de umor care m-a facut sa plang de emotie, fericire...coplesire, cu o surpriza de proportii...
    Saru' mana inca de o mie de ori pentru cadoul special si iti doresc mult bine, inspiratie in creatii la fel de mumoase, mult spor si veselie!

    Anna - contempland gesturile-miracol si agatandu-se de gandul unei lumi mai bune, cu oameni care handmade-uiesc, soulmade-uiesc si infaptuiesc doar fapte minunate...

    RăspundețiȘtergere
  2. cu mult drag :) multumesc pentru cuvintele frumoase

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.