marți, 27 iulie 2010

Impresii Culori 2010

Vineri dimineata organizatorii ne-au primit cu caldura - la propriu si la figurat :) Am avut pavilioane (care ne-au fost de un real ajutor, exceptand momentul furtunii cand oricum nu mai aveau ce face), am avut spatiu suficient, ne-am asezat frumos cu panouri, masa, panou de cercei... Expozanti au fost putini dar lucrurile prezentate au fost deosebite - aveai ce vedea si cumpara. Au fost bijuterii din argila polimerica, din margelute, din sarma, din pietre semipretioase, din cristale, din lemn ba chiar si din os si argint masiv, toate lucrate manual. A fost o placere sa admir standurile colegilor de targ. Faptul ca nu am fost multi a fost benefic creand o atmosfera placuta si spatiu suficient pentru fiecare. Nu am mai simtit privirile negre de invidie scapate involuntar, ca in alte cazuri :) A fost mai mult o comunitate.
S-a si vandut - mai mult seara, pentru ca ziua cand soarele ardea, era mai greu ca oamenii sa se opreasca din drumul lor. Chiar am observat ca inelele de pe stand frigeau si cerceii la fel... Insa cum a trecut soarele spre asfintit, lucrurile s-au schimbat si vanzarile au mers bine :)

Intr-un cuvant, a fost un targ reusit.
Voi reveni cu imagini :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.