joi, 10 iunie 2010

Un nou domeniu :)

Pentru ca toata lumea m-a intrebat daca eu sunt persoana din vechiul meu avatar si pentru ca descoperisem un domeniu interesant pe care mi-ar fi placut sa-l dezvolt, m-am hotarat sa imi fac unul nou. Domeniul se numeste foto-manipulare, si este exact ceea ce spune numele :D
Deci, acesta este noul meu avatar:
Si urmatoarele doua lucrari : "Coming from Darkness"
si "Coming from Light" :)
Acestea se vand la adresa web de mai jos, ca printuri - eventual inramate (iar pretul difera in functie de marime), mouse pad-uri, tricouri, etc.
http://dacianmoon.foxprint.ro/ 

Imaginile postate pe blog sunt mult micsorate pentru a se incarca intr-un timp rezonabil :D si au adaugat watermark, care evident pe produsele finite nu va exista.

2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.