luni, 15 martie 2010

Acum pot spune sigur: A venit primavara !

Astazi mi-am inceput ziua frumos :) Afara este soare si cald si in timp ce imi plimbam fetele, (aceste doua fete :D )

am avut dovada ca primavara, in sfarsit, este aici :)

La doi pasi de noi, in livada, au venit doua stoluri de grauri. S-au asezat in iarba si pe crengile copacilor si cantau, ciripeau, era atata bucurie in glasurile lor :) Se intorsesera acasa... Fetele mele au profitat de caldura si de faptul ca zapada s-a dus, ca sa stea la soare, si nu s-ar mai fi intors acasa... pana li s-ar fi facut fomica :D

In timp ce ne bucuram o data cu toata natura de razele calde ale soarelui, am vazut si prima floricica din livada, aparuta in acest an :) Atat de firava dar totusi atat de vesela :)
Mie imi plac toate anotimpurile atunci cand e vremea lor :D Deci acum, anotimpul pe care il iubesc este PRIMAVARA.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.